خدمات پس از فروش
خدمات پس از فروش شرکت کولاک سرد تاوریژ
مصرف کننده گرامی تمامی محصولات این شرکت شامل سریال محصول میباشد که در 5 نقطه از یخچال قابل مشاهده میباشد که جهت ثبت مشکل یا نظر سنجی یا هرگونه سوالات با اعلام نام و نام خانوادگی و شماره سریال محصول معبتر و قابل پیگیری میباشد.
جهت ارزیابی و نظر سنجی نسبت به سوالات زیر در نظر سنجی پایین از 1 تا 10 میتوانید جواب خود رو با ثبت شماره سریال محصول و نام و نام خانوادگی خریدار اعلام نمایید:
- از میزان تخصص نماینده تا چه حد رضایت دارید؟
- از محل دسترسی نماینده تا چه حد رضایت دارید؟
- از هزینه دریافتی متناسب با توع کار تا چه حد رضایت دارید؟
- از کیفیت قطعات مصرفی تا چه حد رضایت دارید؟
- از حضور به موقع نماینده تا چه حد رضایت دارید؟
- از سرعت انجام کار نماینده تا چه حد رضایت دارید؟
جهت ثبت هرگونه ثبت شکایت با اعلام شماره تلفن و سریال محصول کارشناسان ما پیگیر و رسیدگی لازم را انجام خواهند داد.
سوالات متداول درمورد شکایت مشتریان
- روش مورد استفاده جهت حل شکایات
- مدت زمان رسیدگی به شکایات
- قضاوت منصفانه و پرهیز از جانبداری سازمان و پرسنل مربوطه
- صلاحیت حل کننده شکایت
- نوع اقدام تعیین شده
- حفظ محرمانگی اطلاعات
- نحوه دسترسی به فرایند حل مشاجرات
شما هم میتوانید نظر بدهید.